Godmorgon.

Ingen GOD morgon här inte, men jag ska försöka göra det bästa av
situationen.. Ta en promenad, duscha och försöka få tag på den där
jäkla syon som verkar vara jordens mest upptagna människa. Nu har
jag ringt varje dag i 3 veckor utan att det är någon där !

Aja, jag är glad för att det är fint väder idag och bara 31 dagar kvar tills
vi åker till Stockholm. Snart har jag fått ihop pengar så det räcker till
resan, mat och lite annat :) Det känns skönt.

Vet ni vem som ska börja träna idag? Ingen mindre än min mamma ;)
Idag vid 4 ska jag hänga med henne till Korpen så ska hon prova på
lite maskiner o sånt där, sen ikväll blir det spinning med Juhanna
hoppas jag. Usch, jag anmälde mig till flera pass förra veckan men jag
hann inte gå på ett enda. Var så mycket med kalas o skit : /
Nu i veckan blir det andra bullar (haha).. ska försöka träna iaf 5 ggr.

Nää nu ska jag städa lite i rummet, tvätta och fixa med disken.
Tänkte överraska mamma när hon kommer hem från jobbet. hehe.
Efter det ska jag börja med emmas blogg tänkte jag :)
Ha en bra dag, puss !


104 / 3114 @ Bloggtoppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0