Godmorgon.

..eller godmiddag kanske man skulle säga, jag sov väldigt mycket längre än
jag hade tänkt. Vaknade redan vid 8 men sen måste jag somnat om lika fort
igen, för nästa gång jag vaknade var av telefonen för sådär 30 minuter sedan.
Jag har vänt på dygnet förstår ni, inte alls kul. Men nu jobbar jag på att få bra
sovrutier igen.. eftersom jag planerar att börja skolan igen inom några dagar :)

Vad händer idag då?
Jag har planerat att ta en långpromenad bort till Maxi
och köpa ett Singstar. Frågan är vilket.. vilket gillar ni bäst?
Efter det blir det träning, och ikväll ska jag se de två G:na som vi kallar det..
Gynning und Gossip girl. Iofs.. även Grey's och Girls of the playboy mansion
börjar ju på G, höhö. blablabla, ännu mer oviktigt babblande.

Nu ska jag fortsätta där jag slutade igår.. alltså städa, tvätta och laga mat.
Puss !

Kommentarer
Postat av: Tove

Oj, va rolig! Samma linje som innan? Hoppas det blir bra :]
Kram Tove

2008-02-26 @ 19:57:29
URL: http://tjoouuvz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0