Lista :)

Jag är uttråkad, så nu blir det en favorit i repris :)
Har redan gjort den här listan förut, men det var länge sedan nu..

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Uttråkad, trött.
Favoritgodis: Skumtomtar som man värmt i micron.
Kläder just nu: Tights, klänning och tröja.
Musik just nu: Nån techno som min bror lyssnar på, haha.
Sommarplaner: Har inga planer ännu.. hoppas vi reser nånstans :)
Hur många kuddar sover du med: 6st
Spelar du nåt instrument: Nae, inte direkt :P
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska!
Vem är viktigast för dig: familj, nära vänner och Kit.
Bio eller promenad: Gillar båda :)
Är du kittlig: Haha ja !
Snarkar du: Nää.
Stjärntecken: Skorpion ( fyller 15 november )
Äckligaste insekten: Hatar alla insekter.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Va osynlig, haha.
Vad vill du jobba som? Nåt som har med mode, kläder eller smink att göra :)
Stökigt eller välstädat? Stökigt, dock är jag väldigt pedant och ordningsam.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, det vill jag testa :D
Gillar du att sjunga? Yes ;)
Anser du att du är stark? Nae, haha.
Vad gör du om du får hicka? Ingenting.
Vad längtar du mest efter just nu? Tills älskling kommer hem och TH konserten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0