Måndag.

Ny vecka, nya tag. Hur många gånger har jag inte sagt det egentligen?
Idag blir det inga nya tag alls. Det kanske inte var så bra att träna igår
trots allt, för idag mår jag skit igen. Halsen är svullen, jag har feber och
känner mig helt konstig i hela kroppen : / Jag som skulle tränat idag..
Nej nej, idag ska jag bara ligga hemma. Måste bli bättre tills imorn, då
jag ska ner till Ekenäs. Imorn ska jag även fixa allt med skolan och så.

Har lagt till min blogg på bloggtoppen och några andra liknande sidor..
hoppas att det hittar hit lite fler besökare nu :) det skulle va kul.
Tyvärr kan jag inte lägga lika mycket tid på bloggen längre när jag inte
har någon egen dator. Men såfort jag får ett jobb, då jävlar ! haha ;)

Ska se film med mamma nu. Det blir mycket film och tv-tittande idag..
Men det är den bästa medicinen om ni frågar mig :)
Jag är tillbaka senare sen.. puss så länge !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig =)

2008-02-04 @ 17:30:56
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0