Midnight.

Hmm.. vad var det nu jag skulle blogga om :S I samma stund som
jag skulle börja skriva ett nytt inlägg försvann det.. haha.
Aja. Nu sitter jag här igen, den här gången vid pappas dator på en
obekväm trästol. Familjen sover och jag har sagt godnatt till Kit i telefon.
Pratar med en som heter "Bill Kaulitz" på msn.. riktigt underhållande ;)
Det enda jag tänkt på hela kvällen är Toronto, Kenza & Mirre och TH !
Jag ska inte tråka ut er med mitt tjatande.. men omg vad avundsjuk jag är !!

Igår såg jag Titanic.. Skulle logga in på bloggen och skriva ett inlägg
när den var slut tänkte jag, men bloggen var seg som vanligt.
Det var rätt kul att se "senaste inläggen" på blogg.se's framsida ..
Typ hälften hade skrivit ett nytt inlägg som hette Titanic, haha.
Det betyder väl att jag inte var ensam om att se den igår ;)
Sist jag såg den var nog 10 år sedan, så jag kom knappt ihåg nånting.
Lätt bästa filmen som gjorts ! Såklart man grät lite på slutet också, haha.

Nae ni.. nu ska jag gå tillbaka till sängen. Jag kommer inte på vad
det var jag skulle blogga om, haha. Sov gott ! Puss, M.

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag såg också på den :)

2008-02-11 @ 16:37:55
URL: http://tjoouuvz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0