Onsdag.

Helluuu. Allt bra med er? Med mig är det sådär.. är så fucking trött
på mitt öra så det är inte sant. Det var inte så smart att åka till stan
igår, för nu har det blivit ännu värre. Men men.. det är ändå en braa
dag idag ! Linda ( moster ) och Martin är i Linköping och allt vi kan
göra nu är att vänta på att dem ringer och säger att dom blivit föräldrar :D
Inte nog med det.. ikväll ska jag träffa Carro o Juhanna :) Promenad,
Grey's, Singstar, glass och mys <3  Vi borde göra sånt lite oftare
tycker jag, höhö.

Har förövrigt gått ner 3 kg nu.. på "jag har ingen aning om hur-sättet"..
Jag tycker att jag har ätit precis som vanligt, men tydligen inte haha.
Aja, jag är glad iaf :D mer ska det bli.. ska börja med Allévo och
Modifast snart, inte för att det är gott.. utan för att det ska bli kul att
testa och se om det fungerar. Kommer skriva lite om det här ;)

---> Dusch. Puss !

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Usch vad jobbigt med öronvärk! Hoppas det blir bättre snart!

2008-02-14 @ 23:47:05
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0