Söndag.

Hej på er. Idag är det söndag och jag har varit på tågstationen och sagt
hejdå till Kit. Det var jobbigare än vad det brukar vara, kanske för att vi har haft
det så otroligt mysigt den här helgen. Och vet ni vad? Vi firar 11 månader
idag också :) woho.

Nu ska jag äta spaghetti o köttfärssås och se på Singing Bee.. får se om det
blir någon mer bloggning ikväll. Är inne i en sån där period då jag inte alls har
varken ork eller lust. Tack för alla era kommentarer iaf, det värmer verkligen !

Sitter vid brorsans dator nu. Världens skönaste datastol for sure !
Går verkligen inte jämföra med min trästol som morfars pappa har byggt, haha.
Han har installerat sims här så det är därför ;)

Ikväll ser Kenza och Mirre Tokio Hotel i Toronto. Jag kan inte ens beskriva min
avunsjuka. Fy fan. Men.. jag är  väl glad för deras skull iaf !

Kommentarer
Postat av: Eluään

Grattis till 11 månader då! :) Ha det så bra :)

2008-02-10 @ 22:07:58
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Erica

Grattis till er båda! :D

2008-02-10 @ 22:54:03
URL: http://chiqoulette.blogg.se/cokko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0