Time goes by.

Bah. Varför ska tiden gå så jäkla fort hela tiden? Vi är snart inne i mars !
Ännu en helg är över, och Kit är tillbaka i Karlskrona.
Det är jobbigt utan honom.. när han är hemma har vi det hur bra som helst,
men när han är iväg igen, och vi bara kan ha kontakt över telefon / sms så
blir det problem. Det blir många missförstånd och bråk. Han ringer ofta,
och ibland känns det som han vill ha koll på allt jag gör för att han inte litar
på mig. Men han säger att det är för att han är orolig, så jag får väl tro på det :)
Så det är ju lite bra att veckorna går fort iaf, då kommer han hem snart igen.

Vet ni vad jag saknar mest under helgen? Mitt älskade Seinfeld och Jay Leno.
Det är absolut inget bra på tv:n på Fredag, Lördag och Söndagkvällarna.

Vad tyckte ni om Melodifestivalen i Lördags då? :) Jag tyckte att rätt låtar gick
vidare.. Blev glad när Frida gick till final istället för Patrik Isaksson, visst att han
är bra och allt sånt där, men booring.. och man såg ju hur glad Frida blev :D

Nu ska jag läsa mina favoritbloggar och kolla bilddagboken, sen ska jag skriva
ännu ett inlägg innan jag går och lägger mig. Jag ska leka lite smart och lära er
en sak som är ganska viktigt ;) Puss så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0