Tjejsnack !

Vecka 8/08

Bästa/värsta..
  • Minnet?
    Bästa minnet.. hmm, jag har massor. Jimmy kamels fest är
    ett av de bästa minnena jag har. Inte bara för att det var så otroligt
    kul, utan just den kvällen / veckan mådde jag så himla bra!
    Värsta minnet - just nu är det den dagen då vi höll på att krocka för
    att personen som körde inte mådde så bra.
  • Resan?
    Bästa resan tror jag kommer bli den till Stockholm, men eftersom det
    är minnen det handlar om sååå - Resan till Deje / Karlstad förra året.
    Fest varje dag, grillning med "grabbarna", mys med Kit.. ja, underbart.
    Värsta resan? Ingen aning.
  • Maträtten?
    Bästa maträtten är sallad, eller kyckling.
    Mat som jag hatar är lever och alla pizzor förutom de med ananas/banan på.
  • Köpet?
    Bra fråga. Bästa köpet är nog min svarta klänning från Gina tricot. Älskar den!
    Sämsta köpet.. haha, jag handlar så mycket på impuls (tyvärr) så det blir
    en hel del onödiga köp.
  • Egenskapen hos en vän?
    Bästa egenskapen är om man kan slappna av och vara sig själv med den
    personen, man behöver inte prata hela tiden för att ha trevligt och man kan
    berätta precis allting.. utan att hela skolan vet om det sen.
    Jag känner
    tyvärr bara två personer som jag kan berätta allt för.
    Sämsta egenskapen är när man inte kan lita på personen. Tillit är det
    viktigaste som finns, både när det gäller vänner och pojkvän.

---> Tjejsnack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0