Today.

Blev en sväng på stan idag.. var ju ändå tvungen att ge mig ut när jag
skulle hämta paketet så :) Kollade på skor och lite på Gina tricot..
Har inte varit där på jättelänge nu, sist var nog med Carro nångång
efter jul, haha.. så det var massor nytt i butikerna som jag inte sett
förut. Och massor rea också, det gillar vi ;) Fy helvete vad mycket
snyggt det finns på Gina tricot ! Jag är så glad att vi har fått hit den
affären till lilla Motala nu. Jag skulle lätt kunna handla upp en miljon
där inne.. nästan iaf. Magtröjor, fodral, färger, coola tights....
Jag kunde gå där inne hur länge som helst. Men det blev mest jobbigt
tillslut - jag kunde ju ändå inte handla nånting :P
Nu är jag ännu mer motiverad till att hitta något extrajobb, hihi.

Sen hämtade jag ju som sagt paketet från H&M.. men det hinner jag
inte visa ikväll - För mycket bra på tv:n ;) Men allt satt jättebra.. Det svarta
linnet med stenar (som bara kostade 70 nånting) är redan en favorit.

Nu väntar jag på att Jay Leno ska börja.. Det är CSI nu och ni som läst
min blogg ett tag vet ju att jag stänger av tv:n under den tiden :P
Läser lite bloggar, kollar på kläder, pratar med folk på msn.. det vanliga
helt enkelt ;) Idag ( 12 / 2 ) är förresten Bääsungens födelsedag <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Fodral?

2008-02-13 @ 11:53:39
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0