Torsdag / Fredag.

Hej på er. Allt bra? Med mig är det bättre nu :) Är helt frisk förutom örat,
men det kanske kommer va så i ett halvår så jag får helt enkelt lära mig
att leva med det.
Igår fick jag en kusin, hon föddes 00.35 på natten :) Vet inte vad hon ska
heta än dock. Och allt barnprat igår gjorde så att jag drömde att jag själv
födde barn inatt :D haha helt sjukt. I farmor o farfars soffa, och det gjorde
inte ett dugg ont - bebisen bara ploppade ut. Sjuka drömmar alltså, haha.

Igår var det  Alla hjärtans dag ! Jag fick en ros levererad
till dörren på morgonen :D Kit är ju i lumpen så han skickade ett bud
istället. Världens gulligaste älskling ! Dessutom fick jag ett fint kort av
mormor o morfar och Hello Kitty trosor av farmor o farfar :) 
Vi förstorar inte upp Alla hjärtans dag och ger varandra massor presenter,
vi försöker uppskatta varandra lite mer istället och vara snälla, hihi.

Vet ni vad.. Maddiie har gått och blivit spelnörd igen, haha.
För nåt år sedan så spelade jag jämt cs m.m. Men när min dator blev åt helvete
så var jag tvungen att sluta. Nu har min bror fått mig att börja igen...
Den här gången är det inte cs dock, utan Age of Empires.. och lite sims vid
sidan ;) Igår spelade vi halva dagen, det är så jäkla kul. Nu när jag börjar
bli så bra så har inte min bror en chans, vilket gör det ännu roligare.. höhö.

Nae nu måste jag nog avrunda.. jag vet själv att det inte är något kul att
läsa 1 mil-långa inlägg ;) Idag är det fredag iaf, och jag ska träna !
Nu fan alltså. Har inte tränat på 2 månader ungefär : / Idag blir det träning iaf,
och på söndag, och måndag. Nu ni :D
Ikväll kommer Kit hem äntligen, så kvällen ska spenderas med honom..
Vi ska fira lite alla hjärtans-dag i efterskott o sådär :) myspys.

Bloggar mer om en stund, nu blir det mat + våra bästa år. Puss !

Kommentarer
Postat av: emelie

hehe, jag älskar age of empires!! det är så jäkla kul!

2008-02-15 @ 22:05:54
URL: http://whirl.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0