Torsdag.

Hej allihopa ! Jag har saknat er.. det är riktigt jobbigt när blogg.se är så
segt och man inte kan logga in. Men idag verkar allt funka som det ska igen :)

Det har varit en hemsk natt.. den här gången är det öronens tur att göra ont.

Jag fattar inte vad min kropp håller på med, haha.
Först var jag genomförkyld, sen fick jag halsfluss.. och nu nåt som känns som
öroninflammation. Skulle inte förvåna mig om det var det.. jag har haft det
miljontals gånger i mitt liv, inte det roligaste kan jag lova.
Vaknade vid 6 av att jag låg och vred mig i sängen för att jag hade så ont,
Nu vet jag att jag klagar väldigt mycket, men seriöst.. sådär ont har jag nog
aldrig haft! Fick en tid hos vårdcentralen - klockan 2 ska jag dit..
Jag pallrade mig upp och satte mig här framför datorn för att tiden skulle gå
snabbare, men nu när jag tagit tabletter osv. så känns det faktiskt lite bättre :)
Hör dock ingenting på högra örat.. det känns precis som när man har en stor
fet öronpropp i örat, haha hemskt.

Men men..  Idag kommer ju Kit hem, ska möta honom på stationen sen om
jag mår lite bättre.. synd att han kommer hem så sent bara, runt 9 : /
Men då har jag iaf god tid på mig att städa iordning rummet, duscha och
fräscha upp lite. Det behövs ;)

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och fixa lite innan mamma kommer hem,
hoppas att jag får mina nya byxor idag! De som jag vann i tävlingen ni vet :)
Ha en bra torsdag ! Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0