Utmaning !

Jag blev utmanad av Eluään :)

Inledande
Fullständigt namn: Madeleine Maria Axelsson
Din ålder: 18 år.
Födelsedag: 15 November
Syskon: Martin, 15.
Hårfärg: Blond.
Ögonfärg: Blå

Förhållanden
Vem är din bästa vän?: Carro och Juhanna.
Har du en pojkvän/flickvän?: Kit :)
Hur länge har ni varit ihop?: snart 1år.
Hur långt var ditt längsta förhållande?: Nuvarande.
Vem kysste du senast?: Kit

Grejer
Vad shoppar du helst?: Kläder !
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var?
Nae inte just nu, men jag har haft och jag ska skaffa :)
Hur många skor har du? Runt 10.
Hur många par byxor har du? Vet inte riktigt. 5 kanske?
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Nae.

Favoriter
Färg: Rosa
Mat: Kyckling i alla former, haha. Sallad är gott med. Och kall pizza.
Killnamn: Hmm.. ingen aning.
Tjejnamn: Jag gillar namn som slutar på -ie. Annie, Nellie osv.
Ämne i skolan: Haha jaa.. jag gillade matte och spanska.
Musik: Tokio Hotel, Foo fighters, Amy Winehouse.. jag gillar allt ;)
Fras/mening/uttyck: Det gillar vi !

Har du någonsin..
Snusat? Nej, inget som gills.
Rökt? Nej.
Hoppat bungee jump? Nae.. men det skulle vara kul att testa :)
Brutit mot lagen? Jodå det har jag gjort.
Fått dig själv att kräkas? Haha ja, usch.
Nakenbadat? Yes.
Varit kär? Såklart :)

Extra grejer
Tar du droger? Nej.
Vad använder du för schampoo? Nu använder jag gliss och mitt silverschampo.
Vad är du mest rädd för? Sjukdommar, döden, insekter o kryp, mörker, och att
bli 80 år och tänka tillbaka på mitt liv och allt jag inte gjorde som jag ville göra.

Vilken bil skulle du vilja ha? Nån snygg.
Hur många MSN-kontakter har du? Ja du.. det når väl maxgränsen snart.
Hur många av dem är online just nu? 40.

Slutfrågor
Pizza eller choklad? Kall pizza ska det vara isåfall.. choklad är gott ibland.
Tränar du? Jag är medlem på Korpen, det är alltid något.. haha.
Hur ofta? Nu har det inte blivit så ofta, men jag hoppas att jag kommer igång igen.
Guld eller Silver? Båda.
Vilken film såg du sist på bio? National treasure 2.
Vad vill du helst av allt göra just nu? Börja skolan, bli frisk, träna, vinna 1 miljon..

JAG UTMANAR: Carro, Juhanna, Tove, Emma och de andra som vill.

Kommentarer
Postat av: Eluään

Kul att du antog utmaningen! :) Det var trevligt att läsa dina svar! :) Kall pizza låter inte speciellt gott, men vem vet det kanske det är - jag har nog inte provat :P

2008-02-15 @ 21:00:52
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0