10 Januari !

Idag är en speciell dag - Jag och älskling firar 10 månader :)
Men det är inte allt.. Kit har uppkörning också ! Så om allt går
som vi vill så kommer han och hämtar mig senare så ska vi
åka någonstans.. Lycka till älskling !

Tyvärr är jag hemma o sjuk idag också :( inte alls kul faktiskt..
Kom att tänka på att idag är exakt 6 månader sedan jag och Kit
åkte till Linköping och åt sushi efter att jag slutat jobba : )
Saknar sommaren otrooligt mycket !

Igår blev en myskväll med Kit.. orkade inte göra så mycket mer
eftersom jag är sjuk. Vi lagade mat och såg på Victoria's secret :)
Jay Leno är tillbaka igen förresten :D Blev skitglad igår när jag
såg det.. och insåg hur mycket jag faktiskt har saknat gubben, haha ;)


Tillbaka till sängen.. Ha en bra dag ! Puss.

image2028

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis!

Men du, man tappar ju lusten att kommentera hos dig när man aldrig får något svar. Speciellt när man har ställt en fråga.

2008-01-10 @ 12:19:55
Postat av: Maddiie

Helena: Tack så mycket :)
Aa jag vet, jag är jättedålig på att svara på kommentarer.. speciellt till personer som inte har någon egen blogg :/
Jag köpte detoxtéet på Life i Cityhuset i Motala (jag vet inte vart du bor).. det kostade 38:- och det är jättegott. Det första téet som jag kan dricka utan att ha i sötningsmedel. Om det hjälper vet jag inte ännu.. jag har bara druckit det ett fåtal ggr. Hoppas du fick svar på dina frågor nu :)

2008-01-10 @ 12:28:12
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Sofia

Krya på dig :)

2008-01-10 @ 12:41:57
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0