Another day has passed

Tycker att rubriken är ganska fin och betydelsefull på nåt sätt.
Livet springer förbi. Det här är framtiden. nu. nu. nu.
Jaja.. Hoppas jag inte tråkar ut er allt för mycket med allt babbel ;) haha.

Nu har jag sett på massor bra program - älskar tisdagar :)
Har fastnat för Brothers & Sisters. Mamma har tvingat mig att kolla på
det ett par gånger, och nu är jag fast.. jättebra serie!
Nu är det csi på tvn, under den tiden stänger jag av och gör andra saker..
för att inte råka fastna framför spännande mord och grejer,
som jag egentligen tycker är väldigt bra. Dock har jag lärt mig att efter varje
gång jag sett på csi så börjar jag skrämma upp mig själv - jag som är
mörkrädd och inte klarar av att se på skräckfilmer. Såå.. jag stänger av tv:n
varje kväll mellan 23:25 och 00:25. Kalla mig tönt, men det är sån jag är ;)

Pratade med Kit en kort stund förut.. Han längtar hem, och jag förstår
honom - att gå upp kl. 5 och träna, ha lektioner osv. låter ju inte så jäkla kul.
Men han behöver bara stå ut i några veckor till :) Om 8 veckor blir han förflyttad
till Stockholm, och där är han befäll.. så det blir slappt ! Vad jag hört ska han
bara sitta i en port och öppna en grind till passagerare hela dagarna, haha.

Om man skulle gå tillbaka till sängen? Ändå inget roligt folk inne på msn..
Mår mycket bättre nu än vad jag gjorde igår vid den här tiden,
så förhoppnings får jag sova bra inatt :) Men först blir det Jay Leno !
Puss & Godnatt.


P.S Det är kanske dags att inse att du är 19, och inte 14.


Kommentarer
Postat av: Eluään

Jag klarar inte heller av skräckfilmer :P Tror att någon är efter mig hela tiden då, paranoid blir jag,hah.

2008-01-30 @ 12:25:24
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0