Första dagen på 2008..

Vilken himla bra start på året ! Vid 1 på natten när vi var på torget
och såg på raketer fick jag och Kit en glasflaska på oss..
- Någon idiot som gick förbi o kastade den så att den krossades
och jag fick ett djupt sår i benet och glassplitter i foten.
Ringer till mamma och ber henne komma o hämta mig eftersom
jag inte kan gå.. Då försöker vi få tag på min kusin också för ett hämta
upp henne samtidigt, men hon har tappat sin mobil :S
Tillslut kommer vi hem och hittar pappa i ett tillstånd jag inte vill skriva
om här i bloggen. På morgonen vaknar jag av att min kusin julia
( vi sov över hos kusinerna inatt ) börjar gråta eftersom hennes
hamster har dött
under natten : / Sen åker vi hem till oss och det första
som händer är att det blir bråk och nu ska jag, mamma och min bror
antagligen flytta till en lägenhet........................................

Vad är det som händer egentligen?
Om jag inte är så aktiv i bloggen de kommande dagarna så vet ni varför.

Trots allt så hade jag en jättebra nyårsafton ! Först hos kusinerna,
sen hos Aleks och Erica, och efter det var vi hos Linus och Maria : )
Jag insåg att jag faktiskt har massor av vänner som bryr sig.


Kommentarer
Postat av: emma

Fy vad tråkigt maddie. Vem fan kasta flaskan på er? Känns som man inte kan vara på torget längre de skjuter ju raketer hur som helst. tråkigt att höra om din mamma och pappa. jätte tråkigt verkligen :( ingen direkt bra start på det nya året, men det kommer bli ett bra år ge det en chans till..

2008-01-01 @ 21:07:45
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Cornelia

Flytta? :|
Alltså, stackare ,

2008-01-01 @ 21:20:50
Postat av: Lina

jag kan bara säga att jag haft liknande nyårsaftnar (och julaftnar) som den du beskrev- det behöver inte betyda att året blir dåligt. Se till de positiva sakerna du har i livet (vilket du verkar kunna göra) och glöm inte att du är inte ensam :)

2008-01-01 @ 21:59:36
Postat av: idaw

amen guud, vilken jävla skitdag! hoppas allt ordnar sig och att benet känns bättre idag, benet såg inte så kul ut igår om man säger så! :*

2008-01-01 @ 23:54:33
Postat av: caroline

Ajdå låter som att det nya året kunde börjat bättre för din del. Men det blir säkert bra så småningom

2008-01-02 @ 02:53:14
URL: http://www.metrobloggen.se/carrosblogg
Postat av: Elin S

Hoppas allt löser sig på bästa möjliga sätt!

2008-01-02 @ 10:58:43
Postat av: Anonym

Såg dig och din pojkvän på torget, tänkte gå fram och ge dig en komplimang angående dig blogg.
Hoppas resten av ditt år blir bättre än starten!

2008-01-02 @ 12:55:50
Postat av: Jennifer

:O Ajdå, det där lät fan inte kul.. Hoppas allt löser sig..

2008-01-02 @ 14:15:47
URL: http://nogg.se/JRJS
Postat av: Sofia

kul start =S

2008-01-02 @ 17:24:46
URL: http://Fidelin.blogg.se
Postat av: Klara /

Attans då! Vilka dårar som slänger flaskor hit och dit!

2008-01-03 @ 00:22:53
URL: http://klarow.blogg.se
Postat av: Josse

Hoppas att allting löser sig på ett bra sätt för dig/er..Kramar

2008-01-03 @ 09:22:46
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0