Fredag.

Klockan 9 satte jag mig framför datorn och började kolla på gamla bilder
i bilddagboken. Helt plötsligt är klockan 11? Det är läskigt när det blir
sådär - verkligheten försvinner och man är helt inne i det man håller på med.
Det va skönt att vakna tidigt idag iaf, i vanliga fall brukar jag vakna vid
den här tiden (:  
Fredag idag
- möte på skolan vid 1, och möta Kit på tågstationen vid halv 9
ikväll. Skönt att han fick komma hem i helgen, hade varit jättejobbigt annars.

Igår va en av de roligaste kvällarna på länge - Va ute o gick i 2½ timme..
Inte själv dock, haha. Var på ställen och gjorde grejer som jag aldrig gjort
förut, hihi. Fast där sätter jag punkt - allt kan jag inte skriva här i bloggen.
Sen kollade jag på Seinfeld, Jay Leno och pratade med Kit en stund..
precis som vanligt ;)

Måste hoppa in i duschen och fixa till mig nu, ska till skolan om typ en timme.
Trevlig helg allihopa :) Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0