Godmorgon Torsdag !

Hej allihopa :) Man kanske ska säga godmiddag istället? haha.
Nae då, jag har inte sovit såhär länge. Jag vaknade för flera timmar sedan
faktiskt, utvilad for once. Nu har jag suttit och svarat på era kommentarer,
som jag lovat mig själv att bli bättre på ! Fått många klagomål på att jag
aldrig svarar på kommentarer, men det beror mest på att jag inte sitter
vid datorn alls mycket längre. Nån timme eller två när pappa är på jobbet
bara, när jag lånar hans dator i smyg ;) Men nu ska jag bli bättre på det!

Idag står bara träning på schemat. Blev ingen träning igår för jag var så trött.
Jobbigt när det är 7 miljoner människor samtidigt vid träningsmaskinerna
också.. får sitta o vänta på att få träna : / Längtar tills den här gratis prova på
veckan
är slut, och allt blir som vanligt igen. Ikväll blir det rygg-gympa med
Juhanna och hennes mamma iaf :) Min mamma skulle också hängt med
egentligen, men hon har skadat ryggen. Det blir nog roligt ändå !

När jag får ett jobb och pengar ska jag köpa mig nya, snygga träningskläder.
Några sköna byxor och nån snygg tröja med lite färg på.. Jag gillar inte att
åka o träna i för stora mjukisbyxor och t-shirt, haha ;) Ibland brukar jag dock
ha på mig en t-shirt från H&M med neontryck och ett par gamla tights som
jag inte använder till vardags längre eftersom det är ett hål i rumpan, höhö :)

Nää ni, nu ska jag börja med städningen.. mamma har städ-dag idag så då
kan det inte ligga massor skit på mitt golv när hon kommer med dammsugaren !
Nej, jag städar inte mitt rum själv. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0