Hiss & Diss

Ibland känner jag för att skriva ett sånt här inlägg..
Där man skriver exakt vad man tycker om vissa bloggerskor, både
postivt och negativt. Dock tror jag att sånna inlägg drar till sig elaka
kommentarer, även om man inte menar något illa i det man skriver
om bloggerskorna (oftast, hehe).

Jag håller med Stina-Lee i allt hon skriver om dessa bloggerskor.
Karin Olofssons blogg är ointressant och Blondinbella borde tagga
ner några Kilon. Vad jag tycker om Bella vet ni ju iofs sedan tidigare, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Eluään

Det är rätt intressant att läsa om när andra bloggare skriver om andra bloggare :)

2008-01-29 @ 17:53:46
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0