I Just Don't Know What To Do With Myself



Usch vad trött jag är !
En dag i skolan och jag är redan helt slut..
Har legat i soffan halva dagen och kollat på Våra bästa år och Oprah.
Har ni sett Våra bästa år på sista tiden? Haha gud, det är riktigt underhållande.
Alla bara blir mördade hela tiden, allt kretsar runt den där jäkla mördaren
och det händer absolut ingenting annat :D

Iallafall.. om två timmar ska jag iväg o träna med Carro : )
Ska bli skönt att komma igång med träningen igen !
Och idag har jag faktiskt ätit bra mat hela dagen - regelbundet..
Det är det jag måste jobba på, att äta regelbundet och hålla
blodsockernivån på en jämn nivå. Beach 2008 ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0