Last inlägg of the day

Det här var visst jobbigare än vad jag trodde, väldigt mycket jobbigare!
När man har en pojkvän som man sagt godnatt till nästan varje kväll
under 10 månader.. Last call of the day eller vad fan det heter.
Och sen vips så får man inte träffa varandra på flera dagar (veckor?).
När man ringer så är mobilen avstängd.. 1000 frågor i huvudet
Har du kommit fram ordentligt älskling? Sover du? Har du det bra?

Han hör inte av sig, och inte har man något annat nr man kan ringa.
Men men, jag är säkert bara överkänslig som vanligt haha :P
Förmodligen finns det någon orsak till att dem har stängt av mobilerna.
Men ändå, man känner sig så hjälplös på nåt sätt.

Carro o jag var och träna förut.. det blev typ 1 timmes skitsnack och
20 minuters träning, hahah ;) Men det är ju bättre än inget, right?
Sen blev det varma mackor framför tv:n med mamma..
Nu ska jag gå tillbaka till sängen och se Jay Leno :)
Puss & Godnatt !


Läsarantalet stiger med 20-30 / vecka så lite glad är jag ju iaf ;)
Välkommen alla nya läsare !

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag förstår hur du känner dig.
Jag träffar inte aleks så ofta heller och det är jobbigt så jag vet hur de känns! nån gång
var och varannan månad träffas vi.
Och de där med att han inte har mobilen på kanske beror på att dom inte får ha på mobilen på eller nåt skulle jag tro, det har ingenting med att han inte vill prata med dig!
Ha de bra

2008-01-15 @ 00:52:48
URL: http://chiqoulette.blogg.se/cokko/
Postat av: emma

jag tror han har den avstängd för de har säkert gått igenom något nu underkvällen. de får ju bara ha på mobilen på kvällen tror jag det är. för mig det var så när mitt ex gjorde lumpen.

2008-01-15 @ 08:03:41
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Elin

Jag förstår att du blir orolig. Jag och Johan brukar också prata varje natt för att säga godnatt, och när det kommer någonting i vägen och ifall inte han svarar på telefon så blir man orolig även om man innerst inne vet att det inte är någonting fel :)

2008-01-15 @ 10:00:14
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Sofia

de kom säkert fram ordentligt men förstår om du blir orolig.

2008-01-15 @ 10:28:39
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0