Looonely, nanana..

OBS! Ett långt "jag känner att jag måste skriva av mig-inlägg" ;)

Ibland känner jag mig ensam.. trots att jag har familj, pojkvän
och massor vänner. Jag har alltid önskat att jag hade en "bästa vän"
som man alltid är med liksom.. Som har samma intressen och
tycker likadant om saker o ting, och som man kan lita på till 100% : ) 
Jag är avunsjuk på er som har det !

Fast jag har ingen rätt att klaga egentligen, jag har 3 ganska nära
vänner.. Carro som jag känt sen 6 års, Juhanna som jag känt sen..
8an? och Denice, som jag först lärde känna på riktigt när vi hamnade i
samma klass på gymnasiet, trots att vi gått i samma klass i 3:an - 9:an.
Dem kan jag lita på och vi har alltid lika roligt när vi träffas, tyvärr blir det
inte så ofta.. men det är nog mest mitt fel. Dock är ingen av dem speciellt
lik mig, fast man säger ju att motsatser dras till varandra ;)

Kommer ni ihåg när man var liten och skickade in sån där "brevvänner
sökes
" till olika bokklubbar m.m.? :D Jag gjorde det massor med gånger,
och ett tag hade jag nog 10 brevvänner eller något, haha.
Tänk om man kunde göra så nu.. "Bästa vän sökes! Jag är en tjej på
18 år som gillar.. blablabla
" hahah, fan vad bra det skulle vara !

Om du bor i, eller nära Motala så kan du ju adda im_maddiie@hot..
I want more friiends ;) höhö.

Kommentarer
Postat av: Issa

Det finns säkert en massa "maddiesar" där ute, det gäller bara att hitta dom. Jag känner igen mig ganska mycket i det du skriver och det gör säkert en massa andra.

2008-01-12 @ 20:43:06
Postat av: Anonym

hha, aa kommer ihåg när man gjorde så då;P

2008-01-12 @ 20:55:42
URL: http://beba.blogg.se
Postat av: Helena

Du kan adda mig om du vill, har inte msn på den här datorn så.. Jag heter Helena, bor i Motala jag med och jaa.. vad mer ska jag säga? Det känns som att jag svarar på en kontaktannons nu :P

2008-01-13 @ 14:04:55
Postat av: sofie

känner verkligen igen mig i det du skriver..visst har jag flera vänner "näravänner" men inga bästa vänner/bästa vän =/ vilket jag mer än gärna hade önskat att jag hade..

2008-01-15 @ 16:49:28
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0