Love is my religion.

Hej på er. It's been a good day :) Hela familjen var hemma idag faktiskt,
det va inte igår. Min bror är sjuk, mamma mådde dåligt och pappa är
ledig.. så det blev lite kvalitetstid där, haha. Jag hjälpte min bror att lägga
ansiktsmask, han blev riktigt gullig faktiskt ;) Först vägrade han eftersom
det är en tjejgrej, men det gick till slut, haha.

Vid två var jag på möte.. fick ett schema som jag ska följa fram till den 25:e
och sen pratade dom lite mer om det där med Volontär i Europa.
Jag är jättesugen. Man kan åka mellan 3 veckor och 1 år, får gratis resa, boende,
mat + lön varje månad.. samtidigt som man lär sig språket och kan utförska
ett nytt land. Jag som funderade på att åka som Au pair, det här är ju 100
gånger bättre :) Vi får se i framtiden. Spanien skulle iaf vara kul att åka till..
Jag som pratar endel spanska oså, höhö.

Ikväll blev det Du är vad du äter och andra trevligheter :) Det är bra att kolla
på det.. man blir verkligen inte sugen på mat, haha.

Aa visst fan, det är ju februari nu :D gud va skönt.
Januari har varit en pissmånad - bråk, allt med skolan, kit i lumpen osv osv.
Nu hoppas vi att februari blir mycket bättre !

Blev det nåt Fashion again aids-fynd idag? ;) Jag var inne vid 10 och la ner
ett linne designat av Rihanna, t-shirt från Timbaland från herravd., linne
från Ziggy Marley från herravd. och Chicks on speed linnet ofc. i min varukorg,
fast när jag skulle trycka på Slutför så stängde jag ner rutan. Samvetet sa
nej helt enkelt. Jag vet att jag inte har råd.. vi får se om det finns kvar något
i framtiden. Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv.. Jag har börjat tänka
mer vuxet. Det stod i mitt Horoskop för Januari i Glamour att runt den 26:e
skulle jag få ett helt nytt sätt att tänka, skriva och tala.. och det stämmer
faktiskt :) Jag tänker alltid INNAN, jag tänker mer på alla andra.. hjälper till mer
hemma, tänker på framtiden osv. Jag tror att n å g o n håller på att bli vuxen :D

Men shit.. det här blir ju inget kort inlägg precis, haha.
Jag babblar på som vanligt ! Om någon orkar läsa allt det här - let me know ;)
Nu ska jag avsluta här, ska gå tillbaka till sängen och se Jay Leno snart :)
Godnatt sötisar.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Haha, I´m leting you know att jag orkade läsa allt :P ha en bra fredag! Kram

2008-02-01 @ 10:50:25
URL: http://jessiem.blogg.se
Postat av: Elin S

Jag orkade läsa hela:)

2008-02-01 @ 11:17:09
Postat av: Elin

Låter kul det där med att resa till Spaninen och arbeta som volontär! :)

2008-02-01 @ 11:23:39
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: idaw

jag orkade! och volentär verkar askul, du borde prova annars kan jag ta din plats haha ;)

2008-02-01 @ 14:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0