Måndag.

Ny vecka, nya tag.. Den här veckan ska jag träna, träna, träna.
När man betalar 250:- i månaden och inte går dit känns det som man lika
gärna kunde slängt pengarna i sjön. Har knappt tränat någonting på en och
en halv månad nu, fy fan. Men nu blir det ändring på det :)

I fredags fick jag hem Modifast, det blir kul att testa.
Ska köra en Modifast / Allévo / Detox - vecka den här veckan.. dock inte helt utan
vanlig mat.. och lite alkohol blir det i helgen också, men det gör ingenting ;)

Fy fan vilket väder det är.. nån blandning mellan hagel, snö och regn..
inte mysigt alls. Tur att jag bara ska vara hemma idag :)
Blir lite hemmaspa, städning, mys framför tv:n osv.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Eluään

Idag gör jag inte mycket, blir bara slappt & titta på gamla OC-avsnitt :) Ha det bra idag!

2008-01-21 @ 15:19:29
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: fia.

jag hade med lite hemmaspa igår faktiskt, men orkade inte vara så ambitiös så jag skrubbade mej bara lite snabbt i duschen haha

2008-01-22 @ 17:35:29
URL: http://fiaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0