No more complaining.

Det här bli sista inlägget innan lösenord. Skööönt !
Jag har fått mail från massor med folk som gillar min blogg och vill fortsätta
läsa.. Det blir man ju glad av :) Nu slipper jag alla dessa pissiga kommentarer
en gång för alla. Det känns som mitt liv är tillräckligt jobbigt just nu, if you know
what I mean. Men när jag fått ordning på mitt liv igen så tar jag nog bort
lösenordet. Jag vill ju hamna på Mest aktiva-listan igen nångång ;)

Idag har jag bara varit med Kit. Vi har ätit lunch på hans restaurang,
åkt runt lite med bilen och gosat, hihi. Vid halv 6 kom tåget, det blev ett extra
jobbigt avsked idag eftersom vi inte kommer träffas på 2 veckor nu : /
Jag kom på att nästa helg är den första helgen som vi är ifrån varandra
sen vi blev tillsammans. Wierd. Som tur var har jag  mycket planerat då,
så det kommer väl inte kännas så hårt :P

Det finns faktiskt några positiva saker med att Kit är iväg såhär mycket.
Jag får tid för mig själv, hinner träffa vänner oftare, träna.. Nu när han ska
vara iväg i två veckor har jag bestämt mig för att träna ofta, äta nyttigt,
sova tidigt och få bättre rutiner helt enkelt :) Det är vad som saknas i mitt liv.
Förresten.. Minns ni när jag skrev att mamma o jag hade varit o kollat på
lägenhet? Jag förstår inte riktigt vad det är som händer! Idag vid frukosten
satt mamma o pappa och pratade om att vi ska renovera köket :S
Hmm, kan dom inte bestämma sig? Det känns ju lite splittrat det här.
Fast jag stannar ju gärna kvar i huset om de är det dom vill ;)

Nu vaknade pappa, så jag måste gå härifrån.. bloggar mer imorn !
Puss & Godnatt.


Kommentarer
Postat av: emma

förstår att det känns jobbigt. de kanske vill ge det en sista chans. ett förhållande är inte bara att spricka p när man varit tillsammans så pass länge som dina föräldrar. antar att det är något snar likt med mina föräldrar :p hehe..

skönt att du ska ta hand om dig själv under de här två veckorna. det kan du verkligen behöva. bara funderar på allt som du vill. då kommer nog de rätta svaren fram hur du ska göra med allt. du vet vad jag menar.

2008-01-28 @ 09:26:56
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0