Onsdag.

När jag läser den här bloggen så inser jag hur tråkig min blogg
är egentligen, haha :P Bara massor "Idag har jag kollat på Våra
bästa år-inlägg
"  :D Jag gillar HanaPee, hon bjuder på sig själv
i varje inlägg.. Det är min favorit för tillfället, om man bortser från
Kenza och Amanda Berg :) Sååå.. vad händer idag då?
Ingenting alls faktiskt ! Jag hade endel planerat, som träning
med Carro, städning osv. men det får vänta tills imorgon eftersom
jag har blivit sjuk :( Ont i hela kroppen, speciellt huvudet.. tror även
att jag har lite feber. Blää. Men men, lite postivt är det ju.. för nu
kanske jag äntligen får tid att blogga mer, plugga och allting
annat som jag skjutit upp ;) Ikväll är även reprisen av VS Fashion
Show 2007
som jag ska se.. Den kan man aldrig se för många ggr!

Nu blir det frukost, sen går jag nog tillbaka till sängen och sover i
några timmar :) Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0