Onsdag.

Vet inte riktigt vart jag ska börja.. som ni märkte blev det ingen mer
bloggning igår. Jag blev så jävla trött på allt som har med bloggen att
göra. Vissa kommentarer tar jag faktiskt åt mig av, även om jag försöker
att inte göra det.. Det är vid sånna tillfällen man funderar på att sluta
blogga helt, för det är inte värt det.

Jag låg och slappade framför tv:n hela kvällen igår.. Ugly Betty och I huvudet
på Gynning
, som för övrigt var hur kul som helst. Skrattade igenom hela
programmet. "Tänk va kul att kunna titta på den här förlossningsvideon när
du är 100 år. När Kevin är typ 80"
hahah.. Hon är så skön :)
image2038

Idag har jag varit hos tandläkaren, och på Arbetsförmedlingen med mamma.
Efter det blev det en Kyckling/Chili-baguette på Med eller Utan :)
Har varit en riktigt bra dag faktiskt. Snart ska jag träffa Carro, vi ska träna
idag igen. Om ni visste hur mycket folk det är på Korpen nu.. my god !
Det är en sån där gratis prova på-vecka där så det beror ju på det.
Bor ni i Motala kan ni ju åka dit och testa spinning, step eller nåt ;)

Har pratat med Kit 2-3 ggr sedan i måndags.. Deras "läger" ligger på en
ö mitt ute i ingenstans. Upp 5 på morgonen och olika träning fram tills 22.
Fy fan alltså..  Nästan ingen täckning på mobilerna heller, så på kvällen
när dem slutat får dom gå ut nånstans och ringa. Haha, stackare.

Måste lägga mig och vila en stund innan träningen känner jag, är helt slut.
Sov bara 4 timmar inatt tror jag : / Kommer somna direkt när jag kommer
hem sen, haha. Puss !

Kommentarer
Postat av: Dam

KLART DU SKRATTADE, DU ÄR LIKA BIMBO SOM HON

2008-01-16 @ 18:05:10
Postat av: Maddiie : )

Sånna där kommentarer bryr jag mig dock inte ett skit om :) Det är ett teckan på låg självkänsla och avundsjuka. Puss påre

2008-01-16 @ 18:10:12
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Elin S

Sluta inte blogga Madde,jag gillar din blogg. Jag skulle sakna den om det försvann:)
Bra tänkt, ta inte åt dig sånadär kommentarer!
Ha det bra!

2008-01-16 @ 22:41:44
Postat av: Elin S

Sluta inte blogga Madde, jag gillar din blogg och det skulle vara trist om den försvann:)
Ta inte åt dig sånadär kommentarer, bry dig inte!
Ha det bra!

2008-01-16 @ 22:42:52
Postat av: Maddiie : )

Elin S: Tack Elin :) Nae jag tar inte åt mig alls, hihi. Ha det bra du med ! :)

2008-01-17 @ 11:16:07
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0