Onsdag.

I'm back.. Pappa glömde stänga av datorn när han åkte
så nu kan jag sitta hur mycket jag vill, höhö ;)

Idag har jag varit i skolan.. lämnade böcker, skåsnyckel och pratade
med kuratorn i en timme. Träffade på mina gamla klasskompisar också
och insåg att jag faktiskt kommer sakna skolan : / men men.
Imorn ska jag o Juhanna på nåt "lär-dig-söka-jobb-möte".. sen ska jag
skriva CV och skicka till massor olika företag :) Tro inte att jag bara ligger
hemma o slöar bara för att jag inte går i skolan :D

Ska gå till Juhanna snart, vi ska på yoga.. hahah. Det blir intressant !
Har aldrig testat yoga förut, men det är säkert kul ;)


Har börjat byta ut 1-2 mål om dagen till Allévo och Modifast nu,
och slutat med fet mat, godis, läsk osv..
Känner mig redan lite smalare, hihi.
Modifast pulverdrink smakar skitgott faktiskt, det trodde jag
inte att det skulle göra..


Ska byta om nu, får se om jag kan blogga nåt mer senare ;)
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Helena

Har du smakat Nutrilett? Smakar det mycket annorlunda än det isåfall?
Kanske skulle ta och prova det.

2008-01-23 @ 21:38:55
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: jannaaa

hahhaha skojjar du eller jag tjuter fan !!!!!!!!

2008-01-23 @ 21:53:03
URL: http://jannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0