Reklamer..

Den reklam som jag skrattar mest åt just nu är den här !

"Har du nåt gott som passar mig och min hälsosamma livsstil?"
hahaha så dålig :D Båda två ser så nervösa och stela ut i reklamen också.

En reklam som jag älskar är Bredbandsbolaget's "Våra kunder är
vana vid att det går fort
" när den där lilla pojken får en rakapparat
i julklapp och leker med den som om den vore en bil : )

Den där jackpot på lotto-reklamen med den där gulliga gubben,
mannen, killen som delar ut önskningar.. han är så söt :D

Vilken reklam hatar / älskar du just nu?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skrattar åt ormen i Adam & Eva-reklamen om Fastighetsmäklarna. "Lägg av ormen, kunskap är bara töntigt!" ;)

2008-01-13 @ 12:05:53
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0