Sleeptime !

Kom hem senare än vad jag trodde.. Och jag som hade så mycket att

blogga om, det får vänta tills imorgon istället då :) Som tur är så har jag

sovmorgon, fast vi får se om jag går till skolan överhuvudtaget..
mår fortfarande jättedåligt : /

Har sett Good Luck Chuck nu, den var skitbra :D
Skrattade nästan hela tiden faktiskt.. den tycker jag att ni ska se!

Aja, klockan är mycket.. De här jäkla linserna gör ju inte saken bättre
heller - När jag blir trött och har linserna i så blir jag så gott som blind.
Haha, det är färgade linser förstår ni ;) Inte med någon styrka eller så.
Nu ska jag sluta babbla, haha :P Sov gott, puss !


Kommentarer
Postat av: emma

vi såg Good Luck Chuck i helgen. Den var riktigt bra. Får även tips om På Smällen om du vill se något riktig t bra också :)

2008-01-09 @ 08:43:01
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0