Tjejsnack !

Vecka 1/08

Har du någonsin...
  • Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?
    Nej, det har jag inte gjort..
  • Blivit arresterad?
    Inte det heller.
  • Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!
    Japp, fast på den tiden visste jag inte vad riktig kärlek var.
  • Haft ett one night stand?
    Hmm, nää.
  • Busringt till någon, vem och varför?
    Haha, för en jäkla massa år sedan ringde jag och Carro runt
    lite till folk i vår skola. Kommer du ihåg det Carro? :D Morris, hahah.
    Tyvärr tänkte vi ju inte på att vissa hade nummerpresentatör!


Vecka 2/08

Senaste...

  •  Filmen du såg, var den bra?
    Good Luck Chuck förut, den var skitbra.. väldigt rolig :)
  • Person du pratade med, om vad?
    Hmm mamma måste det varit, om att jag håller på att bli sjuk.
  • Inköpet?
    Bra fråga.. Om man bortser från mat och dricka så var det nog två
    t-shirtar från Jack & Jones när jag var på stan med Carro!
  • Kyssen? Berätta lite?
    När Kit följde mig hem.
  • Gången du grät, av vilken anledning?
    Haha jag är jättetöntig egentligen - gråter hela tiden!
    För småsaker dessutom.. förut var det när jag tänkte på gamla
    minnen från Teknik, höhö :D

--> Tjejsnack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0