Två filmer och sex tv-program senare..

Närmare 39  i feber.. Inte roligt alls. Då kanske ni förstår varför jag har legat
i sängen hela dagen. Knarkat ipren och sovit om vartannat, men inte blir det
bättre för det.. snarare tvärtom. Nu ska jag gå tillbaka till sängen, tänkte bara
slänga in en snabb uppdatering här så att ni inte tror att jag dött eller så ;)
Minns inte när jag sov vid 11 senast.. det måste varit i 9an nångång, haha.

Såg ni 2900 Hapiness förresten? Det var riktigt bra :) Mamma o jag kommer
nog följa det skulle jag tro. Påminner lite om Nikolaj & Julie som jag såg för
massor år sedan. Eller iofs, det är väl bara språket som är detsamma, haha.

Back to bed. Sov gott, puss !


Kommentarer
Postat av: caroline

krya på dig sötnos:)

2008-01-28 @ 23:16:01
URL: http://karulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0