☆ 1 / 7

Oops.. sov visst bort halva dagen idag med. Vad är det med mig? Imorgon är det
back to work som gäller så då är det bäst att jag skärper mig :) Och idag är det 1
juli också. Nice. Det ser ut som att det kommer bli en riktigt fin månad det här ;)
Det första jag ska göra är att träffa en viss J. Ni som känt mig i minst 4 år vet nog
vem jag menar, haha :D Det kan ju bli trevligt..

Tyvärr har jag inte tid att sitta här längre. Vi skulle träffas om 1 timme och jag
ska duscha, fixa håret, måla naglarna och sminka mig innan det. Lyckat.
Bloggar mer sen när jag kommer hem ;) PUSS.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Smart ide att rama in det, haha. Nej, känner ingen eller vet någon. Googlade lite men fann bara någon i ettan, :)

Ha det så kul idag =)

2008-07-01 @ 16:15:47
URL: http://bitchtalk.blogg.se/
Postat av: Sara

hahah e de den människan du ska träffa som jag tror?;)

2008-07-01 @ 16:45:46
Postat av: Maddiie

Josephine: Ah okej :) Då blire bara du och jag då ;)

Sara: I think so ;) haha

2008-07-01 @ 16:53:07
URL: http://maddiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0