Can you feel the love?

Trevlig kväll igår :) Direkt efter jobbet åkte jag till min moster.. där firade vi hennes kille M, riktigt trevligt, och jättegod mat. Haha just det - under tiden vi var där ringde det typ 20 pers och ville ha med mig på olika fester o annat skit, ibland är det jobbigt att vara omtyckt (ironi) Vid 8 nångång åkte vi hem.. då kom C och C till mig och vi gick ner till Varamon. Där blev vi dock inte långvariga :P Vid halv 11 hämtade M upp oss, skjutsade hem den ena C. Och sen drog den andra C, jag och M på förfest :) Åkte in till stan vid halv 12-12 nångång. Först stannade vi till på Shippers, där träffade jag på massa känt folk :) Efter en halvtimme drog vi till Harry's, där var det nåt dansband som spelade som jag inte minns namnet på, inträdet var 120 och åldersgränsen 18. Jag, M och J stog på nån lista så vi kom in gratis :D Vi drack lite cider, chillade, dansade och träffade snygga Stockholmare. Jag brukar inte gilla Stockholmare, men den ena av dom var riktigt mums. Vi tackade nej till Stockholmarnas erbjudande att hänga med dem till deras "svit" och drog till Sibylla istället. Sen blev man hemskjutsad, och då somnade jag direkt !

Nu sitter jag här, påklädd och färdigsminkad halv 11 en lördagmorgon. Anledningen är att jag ska jobba idag.. för Saras skull :) Hon ville vaxa sina ben lite, hehe. När jag jobbat klart kommer Annis in till stan, då ska vi gå runt o kolla lite, sen drar vi till Varamon och där kommer nog resten av dagen spenderas. Låter rätt okej va? Yes! Pussis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0