☆ chillpill.

Slappis-dag idag, precis som igår. Igår sov jag hela jäkla dagen.. det
behövdes verkligen. Idag har jag jobbat :) Det var ganska lugnt. Vid 4 fick
vi strömavbrott, eller inte bara vi - typ halva stan fick strömavbrott. Som tur
var kom strömmen tillbaka efter ungefär 20 minuter, annars hade det varit
lite jobbigt.. vi hade ju kunder liksom :P Sen kom pappa och hämtade mig,
då åkte jag hem o åt lite och sen satte jag mig här. Och här har jag suttit :)
Nu är Carro och Lollo påväg hem till mig, vi ska chilla lite och snacka skit.
Såå.. jag ska gå och ta på mig ett par byxor nu o fixa ordning lite i rummet
innan de kommer, haha. Bloggar mer ikväll ! Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0