☆ Onsdag.

Hej på er. Kom precis hem från jobbet :) Skönt att vara hemma, jag är
astrött.. KANSKE för att en viss person ringde och väckte mig kl. 5 imorse?
Fy fan.  Se inlägget här under för mer information. 
Idag har det varit riktigt kul, jag har fixat mina naglar (som alltid) och sen
kom min kusin upp och vaxade sina ben ;) 
På vägen hem hoppade jag in på Östenssons och köpte hårfärg till mitt
löshår, så det ska jag fixa lite med nu tänkte jag :) 
Ska bli så skönt att få ordning på det.
Ikväll ska vi ut. Dock ska jag bara ta det lugnt.. men det är ju alltid trevligt
att komma ut lite iaf :) Det är ju fint väder också så då känns det tråkigt att
sitta inomhus. Egentligen orkar jag inte, men vafan.. om jag skulle stanna
hemma så skulle jag bara sitta här eller äta hela kvällen, haha.
På tal om det - jag har börjat äta p-piller igen.. och herregud vad jag kan
äta ! Nu minns jag varför jag slutade med p-piller från första början :D
Maddiie goes wild in the fridge ;) Jag hatar dom där hormonerna !

Nu är det bäst att jag sätter fart.. har en jäkla massa grejer att fixa innan
vi ska iväg. Puss på er !

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du hade en trevlig utgång igår.

2008-07-17 @ 08:25:20
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Josephine

Haha, "Maddiie goes wild..." =)

2008-07-17 @ 13:31:33
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0