☆ Serva me, serva bote

Jag har hunnit med en jäkla massa grejer idag.. sett på film, badat, pedikyr och
annat sånt där mys som söndagar är till för :) Känner mig jättefräsch nu ju, haha.

Igårkväll hade vi skitroligt :D Jag och mina två kusiner satt på baksidan och
spelade kort, sen började Julia kolla runt i min ena garderob och då slutade det
med att vi alla tre tog på oss mina gamla kläder + mina högklackade skor och
hade lite modevisning. Det är skönt att leka lite ibland, jag har nog inte skrattat så
mycket på flera år som jag gjorde igår :D Spelade in ett par videos som jag kan
visa nån gång, när jag orkar.

Nu måste jag stänga av datorn, mamma & pappa tjatar. Ska lägga mig i sängen
o se på film eller nåt :) För övrigt har nedräkningen till skolan börjat, jag längtar
verkligen! Aja, sov gott. Puss !

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha, vilket sammanträffande!

Då får vi gå med matchande kitty plåster på våran fina skola med den eftertraktade linjen, fyfan vad jag längtar! :D



Såg du stylistlistan på min blogg? =)

2008-07-21 @ 17:01:16
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0