☆ Stalker.

Haha vet ni vad? Jag har fått en jävla stalker. Jag har träffat killen EN gång, och
nu tror han att vi är tillsammans. Grejen är att det var ca. 4 månader vi träffades
sist, och nu.. för två veckor sedan ungefär, ringde han. Sen dess har han ringt
lite då o då, och nu ringer han 48x per dag! Igårkväll när jag var ute och åt med
Jonna, Jonas och Magnus ringde han säkert 8 gånger. Ena gången sa han att
han älskar mig och andra gången sa han "jag hoppas att du inte har sex med
nån av dom där killarna, då vet du vad jag skulle göra
" OKEJ? Gissa vem som
skickade sms kl. 5 imorse då? Just det. Alltså jag börjar bli lite smått rädd här.
Idag är det ju inte svårt att gå in och kolla upp adress o grejer liksom.. Jag har
ingen aning om vad jag ska göra, såhär kan det inte hålla på iaf.

Förutom den där killen så hade jag det jättekul igår. Riktigt god mat, bra musik
och trevligt folk. Kan inte bli bättre :) Allt var gratis dessutom, eftersom vi blev
bjudna av DJ'n! Efteråt åkte vi hem till Jonna o körde Yatzy och jag vann, höhö.

Idag ska jag jobba.. har lite kunder faktiskt, så det ska bli kul :) Sen får vi se vad
som händer, helst av allt skulle jag nog vilja vara hemma och ta det lugnt bara.
Ni får ha det så bra, bloggar mer sen ;) Puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Läskigt med en stalker. Jag hade en som jag aldrig träffat som hotade mig och tog över min mail och ringde och skickade sms och massor. Men han gav upp när jag slutade svara och vara arg. Jag hoppas att din stalker försvinner snart han med :) Kram!

2008-07-16 @ 14:43:56
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: E m m y (Amafäo)

haha, om han är så stalker så borde han ju läsa det här inlägget och inse att han är ett freaaak :P

2008-07-19 @ 18:30:04
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0