☆ Coming true.

Okej, jag vet att jag skrev förut att jag är tillbaka på söndag men jag kunde
helt enkelt inte hålla mig ifrån bloggen längre :) Idag är en mycket bra dag,
dessutom fyller min bror 15.. Grattis Martin! <3. Dagen började hos Ocsar..
vaknade vid 10 nångång, det första jag sa var " Vilken dröm! " och Sara bara
skrattade, haha. Drömde en sån där bra dröm ni vet.. om en gammal
klasskompis. Ibland när man drömt något bra så kan man gå runt och vara
lycklig hela dagen sen, iallafall jag :D
Aja.. var hemma vid halv 11, då vilade jag i någon timme sedan satte jag igång
med storstädning av mitt rum. Jag är inte klar än men det blir nog riktigt bra när
det är klart ;) Eftersom min bror fyller idag så har vi haft främmat mellan 2 och 5,
så jag har sprungit lite emellan. Nu har precis släkten på pappas sida åkt hem
och snart kommer mammas sida. Då blire grillning, kubb och mys :)

Vet ni vad?
Jag är klar med mitt löshår ! Nu har jag blekt det, tvättat det med mitt
silverschampo, haft inpackning och plattat det. Det blev skitbra :) Har satt i det
nu, ska ta lite bilder så att ni får se!

Nee nu ska jag fortsätta att bädda rent i min säng.. hoppas ni får en mysig kväll
alla läsare ;) Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Låter som en härlig dag, mysigt med renbäddad säng! Kram

2008-07-20 @ 10:47:10
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0