☆ When will I, will I be famous?

Vad fort den här dagen har gått.. har inte hunnit göra nånting, förutom att
prata med Josephine om hur kul vi kommer ha det i skolan, och äta massor
nybakade bullar. Dom där 7-8 kilona som jag gått ner kan jag snart säga hejdå
till.. eller hej menar jag, dom lär ju komma tillbaka igen om jag fortsätter såhär :P
Jaha, vad händer idag då? Jag ska färga mitt löshår, eftersom jag inte hann det
igår.. och så ska jag städa bland mitt smink, i garderoben och bädda rent i min
säng. Ikväll ska jag träffa Annis också om jag hinner, hoppas det :)

Om man skulle gå ner o äta lite mer bullar och ta en dusch? Ja, det låter bra.
Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Annis

Hoppas vi hinner =) Annars så kan vi ju ses imorrn:P pusss <3

2008-07-17 @ 14:56:31
Postat av: Josephine

vilken trevlig tjej hon Josephine verkar vara du =)

haha,

vi bakade bullar igår men vår ugn pajade i måndags och vi trodde att den funkade vilket den inte gjorde.

2 satser bullar blev alldeles degiga pga. av att undervärmen i ugnen inte funkar. Smaka dina? :P

2008-07-17 @ 15:48:48
URL: http://bitchtalk.blogg.se/
Postat av: E m m y (Amafäo)

eller hur.. hahha! vill göra nglar. hos dig nästa vecka. ;) hör av mig. kram

2008-07-17 @ 22:07:08
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0