En paus från kaoset.

Släkten är här nu, men jag behövde en paus kände jag. Mina kusiner
kan vara ganska jobbiga ibland.. Vi kör en dagens i brist på annat ;)

Dagens frukost: En macka som jag fick av Cissi :)
Du har på dig: Tights, tofflor, myströja och den nya klänningen jag köpte idag.
Du blir glad när: Någon ringer mig. Det är jämt jag som ringer folk när jag har
tråkigt annars : /
Är du kär nu: Tyvärr.
Du blir arg när: Vänner sviker och killar beter sig som svin.
Du längtar efter: Just nu längtar jag efter imorgon :)
Dagens låt: Afasi & Filthy - Jobb.
Dagens dusch: Ikväll om jag orkar, annars får det bli imorn bitti.
Dagens frisyr: Orkar inte bry mig om håret idag.
Dagens smink: Lite mascara bara.
Dagens händelse: Jadu..
Dagens planer: Jobb, stan och fira pappa !
Dagens vill ha: D.
Dagens saknad: M. , Juhanna, Carro och de andra :)
Dagens drog: jag vet inte.
Dagens tråkigaste: Hmm.. att jag inte har några pengar, maybe.
Dagens finaste: Farmor, farfar och min nya klänning höhö.
Dagens önskan: haha, jag önskar en jäkla massa saker !
Dagens måste: Fixa dricka tills imorn, men det är redan fixat vettu ;)
Dagens dricka: Xider.
Dagens köp: Nya klänningen, vodka och parfym.
Dagens mat: Kycklingfilé, pasta och sånt nu på kvällen, men fram tills nu har
jag levt på sånna där måltidsersättningar vi har på jobbet :) Smidigt o bra !
Dagens sjuka: Ont i huvudet och lite förkyld.
Dagens kärlek: Dåligt med sånt just nu ;)
Dagens mående: Det funkar.

Nu ska vi visst fika lite, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0