Idioter är vi allihopa, sha la la.

Haha, det var visst ett tag sedan jag bloggade nu.. helt otroligt vad fort tiden
går. Jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit sitta vid datorn en enda
gång sen i torsdags. Mycket har hänt på 2 dagar kan jag lova, jag vet inte vart
jag ska börja..
I torsdags var det ju student, en väldigt mysig/trevlig/rolig kväll med väldigt lite
alkohol iblandat. Kom hem runt 4 på natten och somnade direkt. Var med C
dagen efter.. vi åt B&J, körde singstar och chillade i X antal timmar. Sen vid 4 åkte
jag hem och fixade till mig lite, därefter åkte vi till min pappas bror som hade 40
års-fest :) Där bjöds det på god mat, drinkar och lite annat. Dock blev jag inte
långvarig eftersom jag skulle möta Jimmy, Ywe, Linus, Heggson och ett par till
utanför Hugos vid halv 10. Egentligen hade jag tänkt att det skulle bli en lugn
utekväll och att jag skulle åka hem tidigt. Men kvällen slutade utanför
polisstationen och jag var väl hemma runt 3, haha. Jag vill inte gå in på detaljer,
men jag kan lova att det inte var jag som gjort något dumt ;) Imorse sov jag till 11,
åt frukost, fixade lite, vilade en stund och sen åkte jag iväg till jobbet. Där var det
barnkalas så då var jag med o fixade naglarna på tjejerna och sådär :)
Jättetrevligt faktiskt. Sen vid halv 3 åkte jag hem, åt lite, ringde till Kit och pratade
om oss, och sen sov jag tills nu. :)

Det där är en kort men ganska bra beskrivning av mina senaste 2 dagar.
Tyvärr är jag tvungen att utelämna väldigt mycket grejer, det är alldeles för privat.
Vi får se om jag bloggar om det om ett par dagar när allt har löst sig :) Just nu vet
jag ingenting känns det som, och mår inte speciellt bra heller. Men vi får se vad
som händer :) Idioter är vi allihopa, som sagt.

Bilder kommer senare.



dishonest.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej men shit nu blir jag både orolig och nyfiken! =O

Var hände!?

2008-06-07 @ 20:17:01
URL: http://xvergeltungx.blogg.se/
Postat av: ellen&julia

heeej!ellen tyckte om bakrunden , men vi undrar hur man tjänar på sin blogg måste man göra något speciellt? Hur lägger man in låtar från youtube på bloggen?

LOVE ELLEN&JULIA

2008-06-16 @ 11:05:36
URL: http://wwwejgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0