Diss.

Nu sitter jag här igen.. precis smällt i mig en liten bit tårta och två, inte så goda
kakor. Jag är på prathumör känner jag.. just nu skulle jag nog kunna slå upp
vilket nr som helst i telefonkatalogen och ringa. Eller inte riktigt kanske. Men
efter att ha skrivit till ungefär hälften av mina 270 msnkontakter, eller TRÅKIGA
msnkontakter menar jag, känns det som att jag skulle behöva lite nya vänner.
Dennis är den mest osociala människa jag träffat i mitt liv.. han vet verkligen hur
han ska göra för att få en tjej att känna sig speciell. "Ignorera henne totalt och
svara inte på msn medan du håller på med extremt viktiga zombiespel, när hon
sedan ringer orkar du inte gå och hämta mobilen eftersom den ligger i sängen
en meter
bort"  Vilken kille jag har hittat va ;) Nevars, jag skojar bara.
Snygg är han iallafall...

I vilket fall som helst känns det jäkligt bra att vara singel igen :) Jag fattar inte
vad jag tänkte med, jag måste varit helt blind som var tillsammans med Kit
så länge. Vi hade det bra, visst. Men nu inser jag att jag borde gjort slut mycket
tidigare.. Jag mår så jäkla bra !

Kommentarer
Postat av: kit

Skönt att ni har ett sånt djupt förhållande, det glädjer mig! Också skönt att vi är ense om att det var bortkastad tid, blind är verkligen rätt ordval!

Nu vet jag att det bara var bortkastad tid med allt det här "jag ska göra så du mår bättre"-skiten.

2008-06-20 @ 09:47:14
URL: http://flickr.com/photos/combust

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0