Maddiie & Annis !



Vilken konstig dag. Humöret har gått från bra till dåligt/dåligt till bra hela dagen,
precis som vädret. På jobbet var det ganska lugnt idag.. fixade lite pappersarbete
till frisörsalongen, körde 20 minuter på vibrationsplattan, bytte färg på mina
naglar från mörkrosa till rött, pratade med vår nya frisör Ida och tog lite bilder.
Bilderna kommer nog upp här imorgon, håll utkik :) När jag skulle gå hem
började det ösregna, såklart. Men jag var glad ändå för jag trodde att jag skulle
få träffa en viss person idag.. men det blev ju inget med det, som vanligt. Ibland
har jag bara lust att skita i allt, men sen gör han något som får mig att bli sådär
glad igen och då kan jag inte vara arg på honom längre. Aja, vi får väl se hur
det blir. Time will tell, som man brukar säga ;) Nu håller jag på att städa förfullt
i mitt rum.. det behövs kan jag lova, haha. Kommer nog bli jättefint när det är
klart, tyvärr är det ett bra tag kvar tills dess. Lägger in lite före- och efterbilder här
sen ifall ni vill se, det kan ju vara kul :P Men det är nog bäst att jag sätter fart nu,
det är fullt med grejer i sängen som jag måste få bort om jag vill sova inatt ;)
Här över har ni en bild på mig och världens bästa Anna från i fredags, när
vi var hemma hos mig och fixade oss :) Jag hade på mig klänning och svarta
tights från Gina tricot, skärp från H&M, rosa pumps från Din sko och
jeansjacka  från Tradera. Nu --> Städning ! Puss.

Kommentarer
Postat av: jessica

såndär klänning har jag också, fast i vitt:)



snygg design förresten, asläcker :D

2008-06-23 @ 21:35:51
URL: http://jessicabjorklund.blogg.se/
Postat av: Bea

Guuuud, vad söt du är !!

2008-06-24 @ 00:26:39
URL: http://beeja.devote.se
Postat av: Josephine

Den där klänningen är jättefin, har tänkt köpa en sån sedan den kom upp på hemsidan :)

2008-06-24 @ 10:35:12
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0