Midsommar 2008 :)

Nää nu tänkte jag att jag skulle skriva ett lite vettigare inlägg för omväxlings
skull :) Har blivit så många tråkiga, text-inlägg på sista tiden ju. Nu sitter jag
här och lyssnar på Fields of gold med Eva Cassidy, älskar den.  A. har gått
hem och familjen är på något midsommarfirande nånstans. Jag kände inte
för att hänga med i år.. det regnade, jag var (är) trött och Mr. A var här, så jag
stannade hemma. Känns inte som jag missar något speciellt, brukar vara
rätt segt - ta några lotter, stå under paraplyt, träffa lite folk man inte sett på 5
år osv. Så jag ska fixa till mig lite och möta Camilla vid Östenssons om typ
20 minuter istället.. köpa lite gott till kvällen; piggelin bland annat :) Kör alltid
med piggelindrinkar nu för tiden, finns inget som slår det !

När jag kommer hem från Östen. ska jag hoppa in i duschen och börja fixa
till mig lite inför kvällen. Vid 6 kommer släkten hit. Idag igen, ja. Ikväll är det
dags för mammas sida av släkten att komma hit och fira pappa, så slår vi
ihop det med lite midsommarfirande :) Fast jag ska ju inte vara hemma så
länge tyvärr.. Anna kommer hit, då ska vi fixa oss lite, sen vid 7 nångång ska
vi möta Cammo och dra vidare på fest hos Linus & Maria. Det kommer nog
bli en trevlig kväll det här, vi får hoppas på fint väder bara :) Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Josephine

Nu är jag hemma ifrån mormors lunch men ikväll ska vi grilla där, satans regniga midsommar säger jag bara. Hoppas du mår bättre nu, killar är skit :/

Kramar

2008-06-20 @ 14:19:17
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0