Right now..

Tänkte att jag skulle berätta lite kort om vad som händer i mitt liv just nu ;)
Det kan ju vara intressant, eller hur? Here we go..

Just nu..

.. har jag utslag lite överallt på kroppen. Ingen aning om var de
kommer ifrån, men det är väl bara vänta och se vad som händer.
.. håller jag på att falla tillbaka i mina gamla dåliga matvanor.
Vad det innebär vet säkert ni "trogna läsare". Inte bra.
.. hatar Kit mig, och jag förstår honom. Idag var han här och hämtade
sina grejer. Nu vet jag inte när vi träffas nästa gång.
.. tänker jag på en viss kille 24/7. Försöker hålla mig ifrån honom så gott
det går, men det är inte alltid så lätt. Varför faller jag alltid för fel killar?
.. har jag ca. 50:- att leva på fram till den sista juni.
.. funderar jag på att ta om min piercing i överläppen, tyvärr behöver man
ju lite pengar för att göra det.
.. jobbar jag på Harmoni mellan 9 och 15-16 varje dag. Kom gärna förbi
och hälsa på ;)
.. ser mitt rum ut som ett rent helvete. Fast det gör det iofs alltid ;)
.. försöker jag låta bli att tänka på hösten, för hur kul det än ska bli att
börja stylist på en ny skola med helt nytt folk, så blir jag rädd av tanken.

.. Ska jag gå ner och ta mig något att äta :) Bloggar mer sen! Puss.

Kommentarer
Postat av: Helena

Blogga mera :P

2008-06-14 @ 16:03:17
URL: http://www.ohdarling.org
Postat av: Jessie

Usch, känner lite som du. Vill bara leva i nuet. I höst så blir det flytt och plugg för min del i Norrköping och det skrämmer mig verkligen otroligt mkt samtidigt som det ska bli hur spännande som helst.

2008-06-14 @ 16:18:12
URL: http://jessiem.blogg.se/
Postat av: Josephine

Allting kommer ordna sig tillslut, du får låtsats att vi har känt varann i 10 år, minst! :D

2008-06-14 @ 21:57:52
Postat av: Matilda

Kul när du bloggar lite mer :)

Har en fråga, skulle du vilja hjälpa mig med min bloggdesign? :) Du verkar vara rätt haj på det, och du har väl photoshop också? Skulle va supersnällt verkligen, lämna gärna en kommentar i min blogg isf.

2008-06-15 @ 15:02:15
URL: http://baramatilda.blogg.se/
Postat av: emma

har du och kit gjort slut? har inte hängt med nu :p håller på att ta igen det jag missat.

2008-06-15 @ 23:22:24
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Helena: ;)

Jessie: Ja, man skulle verkligen behöva bli bättre på att leva i nuet du :/ Jag spenderar halva min vakna tid med att tänka på det förflutna/framtiden.

Josephine: Haha ja :D Får hoppas att vi båda kommer in bara!

Matilda: Svarar i din blogg ;)

emma: Hehe yes det har vi, fast det vet du ju redan :)

2008-06-17 @ 11:09:19
URL: http://maddiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0