SOMLIGA HAR, 3 ÅR KVAR!

Hej på er. Nu är jag äntligen hemma efter en lång men rolig dag :) Imorse
blev jag sminkad av Cissi på Harmoni, sen åkte jag till Carlsund och tittade
på när alla studenterna sprang ut med sina mössor :) Juhanna var så fin!
Efter ett tag började studenterna gå mot stan.. då blev det för mycket för mig,
haha. Ja, jag började gråta. Jag satt där vid cykelställen en stund och ångrade
att jag hoppade av skolan, men det gick över ganska fort som tur var :)

Sen åkte jag in till stan.. pappa fixade lite dricka till mig, jag köpte ett par
perfekta skor tills ikväll och så kollade vi på studenterna som åkte runt i sina
vagnar såklart. Roligast var när TE3B åkte förbi.. det skulle varit min vagn det!
Killarna var riktigt snygga i sina mössor så det hade inte varit helt fel att stå
mellan dem där, haha.
Aja, sen cyklade jag hem.. bytte kläder, fixade med Juhannas studentpresent
(en B&J cookie dough :P) och fixade till mig lite innan jag åkte iväg till Juhanna.
Och där har jag varit tills nu.. ätit skitgod mat, chillat och sådär :) Mycket trevligt.

Nahe nu är det bäst att jag börjar fixa till mig lite.. ska möta C inne i stan
vid 9 så :) Känner på mig att detta kommer bli en mycket bra kväll, mmm.
Jag är tillbaka imorgon, hoppas jag iaf ;) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0