Söndag.

Godmorgon! Idag är det slappis-söndag.. ska bara vara hemma och ta det lugnt
tänkte jag. Jag är så trött på allt och alla just nu.. Folk som ska lägga sig i mitt liv
och snacka massor skit. Jag orkar verkligen inte. Bry er om er själva istället, ni är
precis likadana ni med. Funderar på att ta en paus från allt det här - låta bli
datorn, vilket betyder inget bloggande och inget msn. Och så ska jag lämna
mobilen hemma. Min senaste mobilräkning var på närmare 1000, i vanliga fall
brukar den inte ens var hälften så dyr, men nu är det för att jag har ringt folk när
jag varit på jobbet och inte haft nåt att göra. Visst är det trevligt.. men det känns
som att man inte får något tillbaka; skulle inte jag höra av mig skulle vi inte ha
kontakt alls.

Nu är det ett sånt där tråkigt text-inlägg igen, haha. Men det är ju vad en blogg
är till för, egentligen. Och ni verkar ju gilla min blogg ändå ;) Vi får se när jag
bloggar nästa gång.. jag vet att jag brukar ha svårt för att låta bli, och dessa
"pauser" brukar aldrig bli speciellt långa :) Men ha det bra så länge, puss !


Fyi; Jag har inte 2 killar. Hur dum får man va? Bara för att man tar hem en
gammal kompis betyder det väl inte att man är tsm med honom? Så var det
när man var 7 år kanske, haha :) Och Dennis är nog inget för mig, trots allt.
Så kom inte och kalla mig "billigt fnask".. Ni har absolut ingenting med mitt
liv att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0