STUDENT 2008..

Idag är det dags för studenten. Det känns ju lite sådär, men jag är glad
för mina vänners skull iaf. Och sen får man ju se det positiva i det här med..
Hade jag inte hoppat av teknik hade jag inte träffat folket i min handelsklass,
börjat på Ekenäs eller kunnat vara på Harmoni. Och då hade jag ju gått miste
om en hel del. Såå.. jag är glad. Grattis TE3, Juhanna och alla i gamla 9KL! :D

Idag var jag uppe redan kl. 5..
la mig under solariet och solade mina ben en
stund, passade på att sova lite medans jag låg där också, haha :) Ska ju ha
en kort kjol på mig idag och då vill man ju ha lite färg. Nu har jag precis tagit
en lång dusch, sitter här i handduken och torkar. 1½ timme kvar tills jag börjar
så idag är jag ute i god tid iaf ;) Det bästa är att jag inte behöver sminka mig
alls, för det ska Cissi göra.. lösögonfransar o grejer :D blir nog skitbra!

Vill ha ett par nya skor tills ikväll. Hittade lite pengar igår när jag städade på
skrivbordet så jag funderar på om jag ska köpa mig ett par. Rosa pumps ska
det vara isf :) Passar till kvällens outfit, som jag visar lite senare.

Nahe nu ska jag äta lite frukost och smörja in mig med bus :) Hoppas ni får
en bra dag.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0