Torsdag

Haha vad roliga ni är.. Läsarantalet har ökat med ca. 50% sedan jag blev
singel och började skriva mer private things ;) Får lite dåligt samvete för att jag
inte hinner blogga lika mycket som förut, men jag har fullt upp på dagarna.
Igår jobbade jag till 15, sen blev det UM och stan med Anna i ett par timmar.
Åkte hem och åt, sen mötte jag Carro, tog en promenad och gick sen hem till
henne. Ringde Dennis, och eftersom han var i Motala hos Oscar så åkte Carro
och jag dit och träffade dom ett tag :) Kom hem lite över 23 och då somnade jag.

Idag började jag jobba klockan 11, det har varit lugnt hela förmiddagen.
Men när jag kommer tillbaka (är hos pappa nu och lånar datorn en snabbis) ska
jag och Becka gå ut och dela ut lite flygblad. Sen får vi se vad som händer :)
Slutar runt 16, då ska jag hem en kort stund för att äta och byta kläder, och efter
det ska jag till stan igen för ikväll blire Vätternfestivalen med Anna och Cammo :)

Nahe nu måste jag springa tillbaka, tur att pappa jobbar några meter ifrån
mig iaf ;) Bloggar mer senare ! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: emma

roligt med vätternfestivalen :)

2008-06-26 @ 15:52:49
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0